2008. február 28., csütörtök

Hajónapló 2008/2

Hogy milyen gyorsan peregnek itt az események.
Felléptem csevegőre, hogy megnézzem kik vannak ismerősök vonalban, első aki rámköszönt Sancho, a 2006-os AEGEE nyári egyetem egyik főszervezője, legalábbis a NovaGorica-i résznek. Szóval kérdezi, hol vagyok. Mondom visszajöttem szlovéniába. WHERE? Kérdezi megint. Mondom Mariborban. Én persze még mindig abban a hitben voltam, hogy ő az ország túlsó felében van. De csak kérdezi, WHERE. Mondom a koli. WHERE? I-es épület. Which room? 4.emelet 11-es szoba. Kérdezem te is itt vagy? Nem, dehogy. Erre hirtelen hatalmas dörömbölés az ajtón és rontanak be Sancho meg a barátnője, én meg alig merem kiniytni a számat mert éppen akkor fejeztem be a fél napos szendvics maradékot. Még szerencse, hogy a fokhagymát nem most kezdtem meg, mert akkor esélytelen lett volna elsőre jó benyomást tegyek a hölgyek előtt :D
Szóval most már indulunk is első internacionális bulinkba, bár a szemünk alig van már nyita a fáradságtól, de buzog bennünk a tettvágy :D

Úgyhogy a ma este fejleményeit csak holnap tudom elregélni...
ja és persze ma már nem éhezek...

Nincsenek megjegyzések: