2008. május 15., csütörtök

Lakcímváltozás

Állampolgári kötelességemnek eleget téve, ezennel bejelentem, hogy lakóhelyem tekintetében változások következtek be. Ideiglenes lakcímem 2000 Maribor, Tyrseva ulica 23/I/411 az következők szerint módosul, 2000 Maribor, Tyrseva ulica 23/I/308.
Családi állapotom tekintetében, lakótársi viszonyomat Domen Komputerikusz, szlovén állampolgárságú lakossal befejeztem, új lakótársi viszonyomat Delyan Mavrov, bolgár állampolgárságú lakossal folytatom.
Kérem a változások tudomásul vételét!
Tisztelettel:

Aláírás: László Tamás

Mielőtt még bárki megijedne, csupán annyi történt, hogy Tuomo, a finn gyerek befejzete szlovéniai tanulmányait és haza utazott. Én meg becuccoltam a helyére, miután Dido meginvitált. Szóval leköltöztem egy emeletet.

Nincsenek megjegyzések: