2008. május 8., csütörtök

Off-topic

Most úgy döntöttem, mielőtt még folytatnám, vagyis pontosabban befejezném a Balkán túrás beszámolómat, kicsit más témakörre is kitérek.

Entrepreneurship prezentáció
Hétfőn óránk volt Entrepreneurship-ből, ami odahaza kisvállalkozások gazdaságtanának felelne meg, és erre az órára volt az országjelentések leadásának határideje. Az országjelentéssel nem is volt gond, hazatérve Sarajevóból, gond nélkül összeállítottam a két oldalas tanulmányt, melynek célja a saját országunk vállalkozási kedvének bemutatása volt. Én inkább gazdasági, mint társadalmi oldalról közelítettem meg a dolgot, úgyis nap mintnap azt halljuk a hazai médiából, hogy a KKV-kra kellene koncentrálni. Sikerült is sok sok érdekes infót találnom, tipikus kritikus adatokat, és szerintem egy egész pofás jelentést sikerült összeraknom arró, hogy miért is reménytelen nálunk a KKV-k helyzete. A probléma ott kezdődött, amikor - bár tudtam, hogy kell prezentálni, de a bolgárok meggyőztek, hogy nem ezen a héten - nem készültem előre a prezentálással, ahogy a bolgárok is improvizálásra kényszerültek. Ott ültünk hárman az első sorban, ők meg tiltakoztak, hogy ne ülés szerinti sorrendben haladjunk. Jó akkor, haladjunk ország szerinti sorrendben...B, mint Bulgária, kezdhetik :) Végül valamiért mégis az ülés szerinti sorrendnél maradtunk és így harmadikként nyilatkozhattam 5 percben az ország gazdasági helyzetéről. Rájöttem, hogy tehetségem van az improvizáláshoz, még angolul is :D

Mikor-hol leszek

Össszeállítottam az elkövetkező hónapra az időbeosztásomat, így most mindenki tudhatja, mikor hol találhat meg. 21/22-én vizsgázok így 22/23-án hazautazok, és a hétvégét Szolnokon töltöm, TANULÁSSAL, mert hétfőn, azaz 26.-án vizsgázok nemzetközi logisztikából, addigra ha valaki tudna könyvet és jegyzetet szerezni, Hvala lepa! :) Vizsga után uzsgyi vissza Mariborba a délutáni vonattal, mert 28-29 vizsga idekint. 30-án esment vonatra pattanok és go home, mert júni 5 vállalati stratégia, júni 17 pedig logisztikai folyamatok elemzése vizsga. Szóval június elején otthon megtalál aki szeretne, szerintem még rá is fogok érni :)

Nincsenek megjegyzések: